وحیدی نماینده ای محجوب اما جریان ساز

 3سال و اندی پیش هنگامی که محمد وحیدی راهی مجلس شد کمتر کسی فکر می‌کرد فردی با محجوبیت او بتواند در قامت نماینده ای جریان ساز در مجلس شورای اسلامی یازدهم ظاهر شود.
کد خبر : 1044
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 10:11
بازدید : 132 بازدید

 

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir وقتی پیشقدم شد تا اولین کارت زرد مجلس را به دولت سیزدهم بدهد تعداد کثیری از نمایندگان سوپر انقلابی سرزنشش کردند و گفتند به حرف ما با تجربه ها گوش کن سوالت رای نمی آورد و یخ روی آب می شوی!!!

رسانه های زرد مافیاهای خودروساز و جریانات سیاسی مدام به وی می تاختند و او انگار که هر قدر تخریب ها بیشتر میشد در عزمش راسخ تر می شد و بدون واهمه پیش می رفت. وحیدی از هیچ رسانه ای شکایت نکرد اما دست اخوت به هیچ خودروسازی هم نداد .

او که برای هدفی والا و عهد و پیمانی که با خدای خودش در خدمت به خلق الله و نظام بسته است تلاش می کند، زمانی که دید مافیای خودروساز دست از سر ملت بر نمی دارند و خودروهای بی کیفیت و غیر استاندارد هر ساله جان عده کثیری از مردم را به خطر می اندازند یک تنه جلوی وزیر صمت ایستاد و پا پس نکشید تا سرآغاز جریانی نو در مجلس شود.

مجلسی که تمام قد حامی رییسی بود با حمایت از سوال منطقی و منصفانه وحیدی نخستین کارت زرد را به فاطمی امین داد تا هشدار محکمی به دولت مردان سیزدهم داده باشد و پس از آن جریانی در مجلس شکل گرفت که ظرف چند ماه دیدیم چند وزیر ناکارآمد استیضاح و یا مجبور به استعفا شدند.

ادامه آن تلاش ها و خون دل خوردن ها روز گذشته به ثمر نشست و در حماسه ای بزرگ کلیات لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو با اخذ ۲۱۲ رای موافق چیزی بیش از ۹۳ درصد رای دهندگان در مجلس مصوب شد و نتیجه یکسال تلاش های فرزند برومند استان “نماینده بجنورد، مانه سملقان، گرمه جاجرم و رازوجرگلان” و تنی چند از همکارانش بار داد، تا از طریق افزایش فرصت های انتخاب انواع خودروهای با کیفیت خارجی، مردم درس مناسبی به دلالان خودرو بدهند و شاید خودروسازان را نیز به غیرت بیاورند.

وحیدی علی رغم عده ای از نمایندگان مجلس که با موضع گیری های غیر کارشناسی اثبات کردند که سطحی نگرند اثبات کرد فردی صاحب نظر و تحلیلگر است و به ژرفای موضوعات مبتلا به نفوذ می‌کند.

سابقه مدیریت او در آموزش پرورش و ریاستش بر این کمیته در مجلس از وی نامزدی بالقوه و قوی برای پست وزارتخانه در نگاه جامعه فرهنگیان ساخته است و با اینکه تا آخرین لحظات در مذاکرات و جلسات کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی مطالبات فرهنگیان و تحول در نظام آموزش و پرورش را پیگیری می نمود هنگام رای دادن بدون در نظر گرفتن رقابت موجود، پهلوان منشانه در صف موافقان علی مراد صحرایی ثبت نام کرد و خواست که از او برای تصدی این سمت دفاع کند.

اعتقاد وحیدی بر رشد سرمایه های انسانی استان در پایتخت است چون شناخت کامل ایشان از وضعیت استان سبب احقاق حقوق وتوسعه منطقه شمال شرق کشور شده و از این حیث تعداد کثیری از مدیران کارآمد و با ریشه را برای مناصب ملی پیشنهاد داده و حمایت می کند.

الگوی رفتار سیاسی وحیدی نشأت گرفته از شخصیت هایی همچون دکتر قالیباف است که برای ارتقا خیلی ها کمک می کند اما در ادامه همان ها حریفش می شوند و در محافل مختلف دست به تخریبش می زنند.

با دعوت او به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان، رئیس مجلس به خراسان شمالی سفر کرد و پیگیر عقب ماندگی های مختلف استان شد و هر قدر توانست مایه گذاشت تا تمام شهرها و مرز های استان را بازدید نماید اما گاهی ۲۴ ساعت برای یک روز کم است!

با تمام این اوصاف باید اذعان داشت خراسان شمالی برای توسعه و خروج از محرومیت نیاز به حداقل ۱۰ نماینده با چنین مشی اخلاق مدارانه سیاسی اجتماعی دارد تا محکم و استوار به عنوان فرزندان این خطه از مرز و بوم تلاش کنند و پرچم استان را بالا ببرند.

ابوالفضل نیکبخت

مدیر مسئول پایگاه خبری احراز

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.