شهریاری قوامی قدرتی + یا – پاکمهر

خاطرم هست از بزرگان سیاست استان که وجهه ملی دارد می گفت در کرمان وقتی پای توسعه استان می رسد خط کشی های سیاسی فراموش می شود
کد خبر : 1198
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 10:11
بازدید : 0 بازدید

🔹 🎥 تاانتخابات| صحبت‌های «آیت‌الله غلامرضا فیاضی» نامزد انتخابات خبرگان  رهبری 🔹خبرگزاری فارس در جهت ایجاد بستری برای ارائه برنامه‌های… | Instagram

 

خاطرم هست از بزرگان سیاست استان که وجهه ملی دارد می گفت در کرمان وقتی پای توسعه استان می رسد خط کشی های سیاسی فراموش می شود باهنر، مرعشی، شهید حاج قاسم یا اسحاق جهانگیری در هرجایگاهی که باشند همه با هم پای کار می آیند و برای همین هم هست که استان کرمان جز صنعتی ترین استان های کشور با زیرساخت های توسعه یافته است و هم اکنون ۵ فرودگاه دارد که دستکم ۳ تای آنها بین المللی است. فرودگاههای رفسنجان، کرمان و سیرجان بین المللی هستند و به زودی فرودگاه بم نیز به عنوان فرودگاه بین المللی ارتقاء خواهد یافت .

اما در خراسان شمالی بعد از ۲۰ سال هنوز مشکل تنها فرودگاه استان حل نشده است چراکه نگاه در توسعه استانی نبوده!!! اگر هم و غم تمام اعضای مجمع نمایندگان استان توسعه زیرساخت های می بود و فرد گرایی صرف صورت نمی گرفت تا حالا مشکل جاده بجنورد جنگل گلستان، فرودگاه، بیمارستان ها، راه آهن و… حل نمی شد؟!

با معرفی چهره های جدید منتخب مجلس با اینکه در دسته بندی های سیاسی می توان گفت شهریاری قوامی و قدرتی بهم نزدیک ترند اما این دگراندیشی پاکمهر نباید سبب ایجاد فاصله های زیاد شود و خدای نخواسته از این حیث استان بخواهد دچار خسران شود. همگرایی در توسعه و تکمیل زیرساخت ها، خوبست با نگاه استانی پیش برود و مجمع نمایندگان مجلس دوازدهم استان که ترکیبی از نیروی جوانی و تجربه است باید بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. این چهار سال نیز به سرعت سپری خواهد شد و فرصت خدمت ناچیز است.

پایگاه خبری احراز

http://Ehraaz.ir

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.