روح همدلی در ستاد بحران خراسان شمالی

عصر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد بحران استان که به علت برودت سرما و افت فشار گاز صورت گرفت بیشتر از هر چیزی مسئولیت پذیری و روح همدلی بین مدیران ارشد و اعضای کمیته اطلاع رسانی به چشم می آمد.
کد خبر : 947
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 7:49
بازدید : 1575 بازدید

از هاشمی مدیرعامل شرکت گاز گرفته تا بیجندی مدیرکل هواشناسی، هلال احمر، شخص استاندار و دیگر اعضای ستاد بحران و مدیران رسانه‌های استان همه و همه به دنبال ارائه‌ کارراهه هایی بودند تا به بهترین نحو از شرایط اضطراری کنونی رد شویم.

رفاه و آسایش مردم با گاز رسانی کامل به بخش خانگی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

حسین نژاد ‌استاندار خراسان شمالی از جزیی ترین موضوعات هم که ممکن بود به نحوی آسایش مردم را تحت تاثیر قرار دهد گذر نمی کرد و در سخنانش به آنها اشاره می نمود. همانند تجهیزات مورد نیاز تبدیل یا جابجایی نوع سوخت و منبع انرژی گرمایی.

مدیران رسانه ها خواستار ارتباط مستقیم، شفاف و سریع بودند تا جلوی ورود بدخواهان مردم و نظام در این عرصه گرفته شود و مردم به راحتی و در کمترین زمان در جریان اتفاقات و تصمیمات قرار بگیرند.

تجربه دمای ۲۴- درجه در شهرهای نزدیک به استان و حتی دمای ۱۸- درجه داخل استان کمتر پیش می‌آید و باید اذعان داشت که همه مردم در بهره‌مندی از نعمات الهی حق یکسانی دارند.

توقع اینست با تعطیلی صنایع و ادارات، اصناف و بازاریان هم همکاری مناسب و در خوری داشته باشند تا خانه هیچ هم استانی سرد نشود.

ابوالفضل نیکبخت
مدیرمسئول پایگاه خبری احراز

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.