پوتین و روسیه در موضع برتر قرار دارند

اگر جنگ امروز به پایان  برسد نه روسیه راضی است و نه اوکراین. مسکو به دنبال فتح تنها قسمت هائی از اوکراین نبود و نیست، پوتین می خواهد کل اوکراین را تحت سلطه خود در آورد.
کد خبر : 1214
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 6:22
بازدید : 0 بازدید
پوتین به کم قانع نیست/ روسیه در موضع برتر قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای با روزنامه «آرگومنت و فکتس» عنوان کرد: «ما در یک حالت جنگی هستیم. ابتدا عملیات ویژه نظامی آغاز شد و هنگامی که غرب به طور جمعی عضوی از طرف اوکراین شد، این عملیات به جنگ تغییر پیدا کرد. من نسبت به این موضوع متقاعد شده‌ام و همه باید متوجه آن شوند».

سخنگوی کرملین در ادامه افزود: «روسیه به انجام اقدامات خود ادامه خواهد داد و این عملیات ویژه امنیت شهروندان و سرزمین‌های اوکراین را تهدید نمی‌کند».

پسکوف هم‌چنین تاکید کرد: «روسیه نمی‌تواند اجازه دهد در مرزهای خود طرفی وجود داشته باشد که بخواهد از هر روشی برای جدا کردن کریمه از آن استفاده کند».

در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، ارتش روسیه حدود ۲۰۰۰۰۰ سرباز را به چندین بخش از مرز با اوکراین اعزام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و مشاورانش انتظار داشتند که این کارزار از سه روز تا دو هفته طول بکشد. هدف از بین بردن رهبری غیرنظامی و نظامی اوکراین و جایگزینی آنها با یک دولت نیابتی بود که درخواست‌های مسکو را انجام دهد. اما واقعیت ثابت کرد که آنها کاملاً در اشتباه بودند. ارتش و جمعیت غیرنظامی اوکراین محکم ایستادند و به مقابله پرداختند. تحویل فوری سیستم‌های تسلیحاتی غربی به اوکراینی‌های مصمم کمک کرد تا ابتدا نیروهای روسی را متوقف و سپس به عقب برانند. جنگ اکنون وارد سومین سال خود ‌شده است و این احتمال وجود دارد که فراتر از امسال نیز ادامه یابد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.