سردار فرجی: روابط عمومی ها از مدافعان انقلابند

این دیدار با بقیه دیدارها فرق داشت. تک تک اعضای انجمن دوست داشتن در این نشست حضور داشته باشند. حس خوشایند مبهمی در روحیه بچه ها مشاهده می شد و مشارکت خوبی داشتند. تقریبا بعد از نماز ظهر و عصر سر وقت همه حاضر شدند.
کد خبر : 1059
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 10:37
بازدید : 165 بازدید

 

مکان جلسه دفتر فرماندهی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی بود. با تکمیل شدن اعضای انجمن سردار اسماعیل فرجی وارد سالن جلسات شد.

لبخندی نشأت گرفته از صلابت نظامی اش بر لب داشت و معلوم بود این حس خوشایند نیز در وجود سردار و همرزمانش شکل گرفته و خواهان آشنایی با مهمانان جدید است.

با تک تک آقایان دست داد و به همه اعضا خوش آمد گفت. جلسه با قرائت قرآن کریم توسط قاری آغاز شد.

سردار فرجی که ید طولایی در شناسایی و تبیین مواضع دشمنان دارد تحلیل های دقیقی را از اوضاع منطقه، خاورمیانه، آسیا و جهان برای مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه بیان کرد و دریچه های جدیدی را در ذهن افراد گشود.

وی با اشاره به دفاع همه جانبه مسئولین روابط عمومی ها از انقلاب با بیان واقعیت ها و تخصصی شدن این حرفه، گفت: یکی از هنرهای مهم روابط عمومی ها استفاده از ابزار قلم، تصویر و بیان صحیح مطالب و ایجاد امید آفرینی در سطوح مختلف جامعه می باشد و باید همه به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه«ع» بر نقش مهم روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم که انعکاس خبرهای امید آفرین محدود به جغرافیای استان نشود بلکه در سطح کشور منتشر و بازتاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت دشمن در جنگ ترکیبی مختلف و متفاوت می باشد گفت: می توان با استفاده از ابزارهای نوین، تبیین و روشنگری را در جبهه ی رسانه ای نهادینه کرد و در مقابل هجمه های استراتژیک دشمن ایستادگی و مقابله کرد.

این نخستین دیدار اعضای انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی با یک مقام ارشد نظامی امنیتی بود. رئیس، قائم مقام و مسئول کمیته عضویت انجمن به نمایندگی از اعضا موضوعات مدنظر در خصوص فضای فعالیت در عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها و نقش و حمایت سپاه از فعالان این حوزه بیان کردند.

” رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی ” گفت: سپاه همچون برادر بزرگتریست که در بزنگاه ها می تواند جانشین خوبی برای پدر باشد و مناسبات بین خواهران و برادرانش را تنظیم کند و در مقابل تهدیدات بیرونی کنار پدر سینه سپر کند و حامی خانواده باشد.

سپاه مردمی، مهربان، دلسوز مردم و مطیع فرمانده کل قوا را همه دوست دارند و به وجودش عشق می ورزند.

مهندس ابوالفضل نیکبخت با تشریح فضای متشدد و غبار آلود رسانه ای و ارتباطات امروز بیان داشت: روابط عمومی ها در خط مقدم مبارزه با فیک نیوزها هستند و به طور شبانه روزی در این عرصه خالصانه از جان مایه می گذارند.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی خراسان ادامه داد: اکنون که کشور با همجه ترکیبی دشمن مواجه است باید از هوشمندترین و متخصص ترین افراد در سمت های ادارات روابط عمومی و ارتباطات بهره برد و این جایگاه را از هر بعدی تخصصی و با اهمیت دانست.

دکتر یونس سامی ” قائم مقام انجمن و مدیر روابط عمومی دادگستری استان ” نیز با تشریح فعالیت ها و ظرفیت های انجمن گفت: آمادگی کامل داریم تا در زمینه امور اطلاع رسانی، فرهنگی و اجتماعی در چارچوب سیاست های کلان نظام، دین خود را ادا کنیم.

فاطمه برزگر مسئول کمیته عضویت انجمن نیز فضای استقبال از فعالیت های انجمن را بسیار خوب دانست و گفت: شرایط عضویت را برای تمام فعالان روابط عمومی تسهیل کرده ایم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.