حسین نژاد استاندار خراسان شمالی را بیشتر بشناسیم

 هفته دولت سپری شد و به بهانه آن نظرسنجی مجازی انجام دادیم و پرسیدیم محمد رضا حسین نژاد نماینده عالی دولت در خراسان شمالی را چقدر می شناسید؟!
کد خبر : 642
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 7:42
بازدید : 2772 بازدید

 

نتیجه این شد حدود ۵۴ درصد بیان داشتند اصلا نمی شناسیم ۲۶ درصد تا حدودی شناخت داشتند و ۲۰ درصد هم به گزینه کاملا می شناسیم رای داده بودند.

در این سطور سعی کردم شناخت خودم را به عنوان یک روزنامه نگار با شما به اشتراک بگذارم پس بدیهی افرادی باشند که به ابعاد دیگری از شخصیت فردی و کاری ایشان پی برده باشند که من به آنها نرسیده باشم.

سالهای ۸۸-۸۹ بود که با وی در جلسات استانداری آشنا شدم. آن زمان نماینده مردم شریف شیروان در مجلس شورای اسلامی بود و هر بار در شوراهای اداری یا برنامه ریزی استان می دیدمش، بسیار اهل معاشرت و در دسترس بود.

دایره ارتباطاتش گسترده است و برایش فرقی نمی کند چه کسی به او مراجعه می کند، این چپه اون راسته، این با حجابه اون کم حجابه، این رئیسه اون کارمنده سعی میکند به حل مشکل همه کمک کند و در کل می توان گفت منش و رفتارش به اندیشه ها و رفتار #حاجقاسمسلیمانی نزدیک است حال چقدر او را می شناخته و با او رفیق بوده و الگو گرفته باید جویا شد.

مهربانی و شوخ طبعی اش باعث شده کار کردن با وی سهل باشد و اهل شو آف و دروغ نیست. البته به تبلیغات و اطلاع رسانی برای بیان ظرفیت ها، معرفی استان و دستاوردهای دولت اعتقاد دارد تا بذر امید در دل مردم کاشته شود.

در اغلب جلسات سریع به اصل مطلب می پردازد و از بیان حواشی طولانی و خسته کننده پرهیز می کند و چون حدود اختیارات، وظایف خود و توان استان را می داند #وعده های_فضایی و #نجومی نمی دهد!

درگذشته برخی افراد در این سمت که بودند و با اینکه پتانسیل و ظرفیت های استان را می شناختند اما ارتفاع جایگاه آنها می گرفت و در محافل و بازدیدها قول هایی را مطرح می کردند که برای مخاطبین توقع ایجاد می کرد و چون به سرانجام نمی رسید این چنان بود که مردم از دولت را ناکارآمد می دیدند و از نظام دلزد می شدند.

حسین نژاد روابط خوبی با سطح اول دولت دارد و از هر طریقی سعی می کند تمام امتیازات را برای استانش از مرکز طلب کند او محکم و بی آلایش به سراغ مدیران ارشد دولت می رود خواسته های استان را مطرح می کند و سپس برای اجرایی شدنش در پیگیری ها مداومت به خرج می دهد.

در جریان سفر اخیر #رئیس_جمهور به استان حسین نژاد و همراهانش تلاش و سعی زیادی کردند تا با همدل کردن بدنه دستگاههای اجرایی از برکات این سفر مردم استان به خوبی بهرمند شوند و حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۱۹ مصوبه رهاورد این سفر باشد در جایی خوانده بودم که برای بهره مندی کامل از فیوضات این سفر بیش از هزار ساعت جلسه با کارشناسان حوزه رئیس جمهور جهت پیگیری مطالبات مردم در استان برگزار شده است که باید خداقوت گفت.

تقریبا می توان با جرات گفت حسین نژاد در مدت قریب به یکسال با تمام گروهها و اقشار مردم جلسه گذاشته حرفشان را شنیده نظراتش را بیان کرده و از آنها برای پیشرفت و توسعه استان کار و کمک  خواسته است.

برخی گروهها و مدیران کم کارند اما او نگاه بازی دارد و فرصت می دهد تا خودشان را جمع و جور کنند. حافظه خوبی دارد و موضوعات مختلف معمولا از خاطرش نمی رود.

می توان گفت در مجموع او اکنون برای توسعه و پیشرفت استان #پای_کارترین مدیری است که با روی خوش درب اتاقش به روی همه باز است.

از سرمایه گذاران مختلفی دعوت کرده به استان بیایند تا شرایط بهبود فضای کسب و کار را شاهد باشیم و توسعه به معنای واقعی آن رقم بخورد.

حسین نژاد معتقد است سرنخ توسعه و  پیشرفت دست مردم، جوانان و مدیران لایق است و در انتصاباتش هم می بینیم میدان دادن به جوانان و کاربلدی جز اولویت های ذهنی اش است.

با اینکه در ۵۴ سالگی کمی رنگ سپیدی به سر و صورت دارد اما مقتدر و #شجاعانه گام بر می دارد و برای حل مشکلات از هر جنس و نوعی، صنعت، معدن، کشاورزی، فرهنگ، ورزش، بازار، سیاست، امنیت، بهداشت، درمان و … درنگ نمی کند.

قطعا با توکل بر خدا و گشایش های اقتصادی کشور، همراهی نمایندگان مجلس، مدیران کل و ارکان مختلف حاکمیت خراسان شمالی می تواند تا پایان دولت پیشرفت های خوبی در عرصه های مختلف به خصوص وضعیت عمرانی داشته باشد.

جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

ابوالفضل نیکبخت
مدیرمسئول پایگاه خبری احراز
رئیس انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی

telegram.me/Ehraazmedia

instagram.com/Ehraaz

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.