تاکید استاندار خراسان شمالی بر احراز صلاحیت قانونی داوطلبان انتخابات مجلس

استاندار خراسان شمالی گفت: هیات نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارهای قانونی اقدامات لازم برای احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انجام داده است.
کد خبر : 1181
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 8:27
بازدید : 0 بازدید

احراز صلاحیت داوطلبان بر اساس معیارهای قانونی انجام شده است

به گزارش خبرنگار احراز http://Ehraaz.ir، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: اخیرا اینگونه شائبه شده که صلاحیت تنها قشر خاص از داوطلبان تایید شده است، البته در این زمینه داوطلبان فرصت دارند تا اعتراض کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دولت خدمات ارزنده ای در استان دارد که باید برای مردم تبیین شود افزود: اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت و نظام در جامعه سبب امیدآفرینی در میان مردم می شود از این رو باید در این زمینه تلاش شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خدمات دولت باید به مردم اطلاع داده شود بیان کرد: رسانه های معاند با در اختیار داشتن فضای مجازی تلاش دارند تا خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند.

وی گفت: بیشتر مردم ما دسترسی به رسانه های مکتوب و حتی رسانه های غیرمکتوب ندارند از این رو باید تلاش شود تا ساکنان در دورترین مناطق هم به رسانه مکتوب دسترسی پیدا کرده و از خدمات دولت آگاه شوند.

حسین نژاد با بیان اینکه نباید در اطلاع رسانی ها به فضای مجازی اتکا کرد، خواستار سرعت دادن به انجام اقدامات لازم برای توسعه اطلاع رسانی در جامعه شد و ادامه داد: البته برخی از خدمات دولت از جمله گازرسانی ها برای مردم ملموس است و مزایای آن در زندگی مشاهده می شود اما نیاز است تا اقدمات و دستاوردها تبیین شود و اطلاع رسانی ها در کف جامعه اتفاق افتد.

وی اظهار کرد: ما در اطلاع رسانی تنها با قشر خاص از جمله ادارات سر و کار داریم از این رو باید راهکاری تبیین شود تا اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه های اجرایی توسعه یابد در این باره نشریه مشترک به صورت مکتوب به وسیله دستگاه های اجرایی تهیه و به درب منازل ارسال شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.