استاندار:

جمعیت خراسان‌شمالی از مرز یک میلیون نفر گذشت

استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس جدیدترین آمار اداره کل ثبت احوال استان؛ جمعیت استان در اوایل آبان ماه جاری به یک میلیون و ۱۱ نفر رسید.
کد خبر : 766
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 5:32
بازدید : 2247 بازدید
جمعیت خراسان‌شمالی به یک میلیون و ۱۱ نفر رسید

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir روز پنجشنبه  استاندار خراسان شمالی در آئین بزرگداشت هفته آمار و برنامه ریزی اظهارداشت: بر اساس آخرین آمار؛ ۵۰۲ هزار و ۴۲۳ نفر از جمعیت استان را مردان و ۴۹۷ هزار و ۵۸۸ نفر را زنان تشکیل می دهند.

محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر اهمیت وجود آمار صحیح و دقیق در تصمیم سازی و تصمیم گیری تصریح کرد:ماحصل وجود آمار و برنامه‌ریزی رسیدن به تمامی اهداف خواهد بود که در این مسیر واقعی بودن داده‌های آماری بسیار مهم است.

استاندار خراسان شمالی افزود: موضوع مهم آمار و برنامه‌ریزی با پیشرفت سخت افزاری در دنیا به طور کامل و مفصل در حال انجام است و این پیشرفت‌ها رابطه تصاعدی تاکنون داشته اند.

وی با تاکید بر این موضوع که برای هر موضوعی نیاز مبرم به وجود آمار داریم، تصریح کرد: نداشن آمار منجر به رسیدن به هدف نخواهد شد بلکه آمار برای رسیدن به آسایش جامعه بشری است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: داده‌ها با وجود سخت افزار پیشرفت‌های بسیاری داشته که بیانگر اهمیت اطلاعات است لذا این اطلاعات باید تمام جزئیات و مختصات لازم را داشته باشد.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت احوال استان، خراسان شمالی وارد جمعیت یک میلیون و یازده هزار نفری شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.