سیدحسن نصرالله: احتمال توسعه جنگ از جبهه لبنان وجود دارد

دبیرکل حزب الله لبنان امروز (جمعه) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: احتمال گسترده شدن جنگ از طرف جبهه لبنان و تبدیل این نبرد به یک نبرد گسترده و بزرگ و جود دارد و این یک احتمال واقعی است.
کد خبر : 1133
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 4:29
بازدید : 0 بازدید

Hezbollah chief says 'ready to face US warships'; White House issues  warning | World News - Hindustan Times

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir سید حسن نصرالله به مناسبت تکریم شهدای راه قدس، در میان خیل عظیم حامیان ملت مظلوم فلسطین که این روزها در باریکه غزه زیر بمباران بی‌امان رژیم صهیونیستی شهید می‌شوند، اضافه کرد: اگر بخواهیم نبردی کامل از نظر قانونی، انسانی، اخلاقی و دینی را بیابیم بهتر از نبرد با صهیونیست‌ها نمی یابیم.

وی گفت: درود به ملت اسطوره‌ای فلسطین و ساکنان غزه که در جهان نظیر و مانندی ندارند. زبان از سخن درباره عظمت، پایداری و صبر مردم غزه و ساکنان کرانه باختری ناتوان است.

نصرالله با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اضافه کرد: این عملیات بزرگ و گسترده با تصمیم و اجرای ۱۰۰ درصد فلسطینی بود و اصحاب آن را به خاطر محرمانه بودن از دید همه و حتی دید محور مقاومت مخفی کردند.

عنصر غافلگیری، موفقیت طوفان الاقصی را تضمین کرد

دبیرکل حزبه الله لبنان با بیان اینکه این مخفی بودن و محرمانه بودن، هیچ کس را در داخل و خارج محور مقاومت ناراحت نکرد، گفت: محرمانگی مطلق عملیات طوفان الاقصی، پیروزی و موفقیت آن را از طریق عامل غافلگیری تضمین کرد.

وی ادامه داد: این یک عملیات شجاعانه، قهرمانانه و بزرگ بود که به یک زلزله بزرگ امنیتی، نظامی، سیاسی و روانی منجر شد و آثار خود را بر حال و آینده این رژیم باقی خواهد گذاشت.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در آینده هرکاری کند نمی تواند از آثار و پیامدهای این عملیات بزرگ بکاهد.

طوفان الاقصی پوشالی بودن رژیم اسرائیل را ثابت کرد

نصرالله با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست تر است، تصریح کرد: سرعت آمریکا برای پشتیبانی و حمایت از این رژیم، میزان ضعف، سستی و پوشالی بودن صهیونیست ها را ثابت کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان به کنایه اظهار داشت: کجا رفت آن ارتش شکست ناپذیر؟ چه شد آن همه افتخار به سلاح ها و مهمات؟ آمریکا از روز نخست اجازه بازکردن انبارهای سلاح های راهبردی در سرزمین های اشغالی را صادر کرد. اسرائیل از آمریکا خواست که جدیدترین سلاح ها و مهمات را در اختیارش بگذارد. مگر این عملیات چه بود و چه کرد؟

وی با بیان اینکه این عملیات یک مرحله تاریخی را در سرنوشت ملت فلسطین و مردم و ملت های منطقه آغاز کرد، گفت: گزینه دیگری وجود نداشت و ندارد؛ گزینه دیگر انتظار مرگ است و این عملیات یک اقدام موفق بود که در زمان و مکان صحیح انجام شد.

نصرالله یادآوری کرد: در سال های اخیر فلسطین شرایط بسیار دشواری داشت و با این حکومت تندرو، احمق، وحشی و نادان صهیونیستی نیز اوضاع دشوارتر شده بود.

وی با بیان اینکه پرونده ها و موضوعاتی مانند پرونده اسیران، موضوع قدس، محاصره غزه و شهرک سازی ها، بر فلسطینی ها فشار می آورد، گفت: موضوع فلسطین و آنچه در این منطقه در جریان بود به فراموشی سپرده شده بود و آخرین هم و غم کشورهای جهان فلسطین بود و این موضوع بر قلدری و بی شرمی رژیم صهیونیستی افزوده بود.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: باید اتفاقی می افتاد تا موضوع فلسطین را به موضوع اصلی جهان تبدیل کند و عملیات طوفان الاقصی این کار را کرد.

صهیونیست‌ها از اشتباهاتشان درس نمی‌گیرند

نصرالله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از تجربه های خود به ویژه در مواجهه با گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین عبرت نمی گیرند، تاکید کرد: بزرگ ترین اشتباهات رژیم صهیونیستی در گذشته و حال این است که اهداف بزرگی را اعلام می کنند که انجام آن غیرممکن است.

وی اضافه کرد: این بار نیز اعلام کردند که می خواهند حماس را از بین ببرند؛ یک انسان عاقل چنین سخنی می گوید؟ اما پس از اینکه از توهم خارج شدند گفتند که می خواهند اسیران صهیونیست را آزاد کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.