حال استان خوبست

با اختلاف یک سال نمایندگی ولی فقیه و نمایندگی عالی دولت در استان بر عهده دو چهره مردمی، بومی، دلسوز و کارآمد قرار گرفت.
کد خبر : 1106
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 6:13
بازدید : 45 بازدید

حجت الاسلام نوری از ۱۸ آذر ۹۹ و دکتر حسین نژاد از ۱۰ آذر ۱۴۰۰ مسئولیت استان را پذیرفتند و از آن زمان تا کنون با رویکردی وحدت آفرین و امیدبخش مواجه ایم که نتیجه آن اداره استان بدون حاشیه برجسته ای بوده است. اگر مشکلات اقتصادی نشات گرفته از فشار دشمنان را فاکتور بگیریم می شود گفت در مجموع حال استان خراسان شمالی خوبست و با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران به مردم، میهن و نظام هر روز بهتر نیز خواهد شد.

 

جنبه‌های دینی و معنویت امام راحل سبب همراهی مردم با انقلاب شد

به خوبی می دانیم رشد و پیشرفت و توسعه یک شبه به وجود نمی آید و سالها زحمت و کار با برنامه، هدفمند و مطالعه شده می طلبد تا در نهایت شرایط به وضع مطلوب تغییر چهره بدهد. جمعیت استان خراسان شمالی سال گذشته یک میلیون نفری شد و بر تعداد شهرستان ها نیز افزوده شد و به عدد ۱۰ رسید.

دولت سیزدهم خوب فهمید که در این استان مرزی برای خدمت رسانی به اقصا نقاط آن نیاز به اعتبار و همت بیشتری است لذا با کمک نمایندگان مجلس به سمت تقویت ساختار اداری خود رفت . اجرای پروژه های عمرانی همچون راه بجنورد-جنگل گلستان، انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان، تامین آب شهرهای استان، تقویت پروزاهای فرودگاه بجنورد، افزایش فضاهای آموزشی، آسفالت راه های روستایی، احیا کارخانجات، راه اندازی نیروگاه خورشیدی غلامان و… با وجود کمبود اعتبارات رخ داده و یا در دست اقدام است.

با این وجود این همه کار و زحمت باید اذعان داشت که استان نیاز به تقویت منابع و ابزارهای اطلاع رسانی دارد و باید در راستای فرمایش رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین و برای افزایش شهرت و برندینگ خراسان شمالی کارهای سودمند بیشتری کرد.

ما در انجمن روابط عمومی ایران شاخه خراسان شمالی متشکل از مدیران روابط عمومی این دلسوزان و عاشقان میهن آمده ایم تا با نفسی تازه در راه اعتلای استان بکوشیم و بی دریغ با کار اضافه تلاش کنیم. همیاری شما مدیران قطع یقین می تواند در این مسیر بر انگیزه ما موثر واقع شود. این راه های ارتباطی در پیام رسان های واتس اپ و ایتا ابزاری برای ارایه اطلاعات شفاف، صریح و بدون لکنت از تلاشهای صورت گرفته خواهند بود. تلاش خواهیم کرد مهمترین وقایع استان را در تک برگ مجازی نفس تازه بطور هفتگی منتشر کنیم تا صدای استان را به گوش پایتخت نشینان برسانیم.

و من الله التوفیق.

ابوالفضل نیکبخت

رئیس نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی

مدیر مسئول پایگاه خبری احراز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.