استاندار خراسان شمالی:رسانه عامل تحول جامعه

استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه می تواند عامل تحول جامعه باشد.
کد خبر : 1084
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 6:33
بازدید : 48 بازدید

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir وی با بیان اینکه قلم خبرنگار در راه خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت نظام در بخش های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایر موارد باید حرکت کند تصریح کرد: رسانه و خبرنگار بر تمامی موضوعاتی که در آن راستا قلم می زند تسلط کافی داشته باشد و بداند برای کشور و نظام چه چیزی لازم است و قبل از انتشار باید از درستی آن کاملا مطمئن باشد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با قلم خود در بخش های مختلف جامعه تحول ایجاد کنند که در این راستا باید تلاش ها مضاعف باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سازمان ها و دستگاه ها خواست تا از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای ارتقای وظایف سازمانی خود استفاده کنند و گفت: خبرنگاران به موضوعات مختلف از جمله طرح های فرهنگی، اجتماعی و حتی عمرانی شتاب خواهند داد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه خبرنگاران را قشری زحمت کش و بی منت دانست و افزود: خبرنگاران به عنوان شغل به این حرفه نگاه نمی کنند بلکه آنان برای رشد و تعالی جامعه نیت خیرخواهانه دارند.

وی بر ساماندهی رسانه های استان با توجه به قوانین و ظرفیت سازمان ها تاکید کرد و گفت: برخی از موضوعات از جمله مشکل مسکن خبرنگاران باید به صورت جد مورد پیگیری قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.