عدم احرازصلاحیت ۱۱ نفر در انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: ۵۱ نفر در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان ثبت‌نام کردند که در بررسی‌های اولیه هیات نظارت ۴۰ نفر احراز صلاحیت شدند.
کد خبر : 981
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 6:42
بازدید : 1226 بازدید

درباره اتاق - اتاق بازرگانی ، صنایع و کشاورزی خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir حسین حاجی بگلو روز یکشنبه به ایرنا اظهار کرد: افرادی که سابقه صدور کارت عضویت یا بازرگانی در اتاق ( ۲ سال پیوسته یا ناپیوسته) را داشتند در این دوره تاییدیه اولیه را کسب نکردند.

وی تصریح کرد: احتمال تغییر در تعداد احراز صلاحیت ها نیز وجود دارد چرا که امکان ثبت اعتراض در انجمن و شورای عالی نظارت وجود داشته بنابراین روند تایید پرونده ها ممکن است در این مرحله دچار تغییراتی شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان شمالی افزود: از این تعداد ۱۳ نفر در بخش بازرگانی، ۶ نفر در بخش معدن، ۲۱ نفر در بخش صنعت و ۱۱ نفر در بخش کشاورزی نامزد حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی شده اند.

وی عنوان کرد: از این تعداد در بخش بازرگانی پنج نفر، در بخش صنعت پنج نفر، در بخش کشاورزی سه نفر و در بخش معدن نیز ۲ نفر انتخاب می شوند.

حاجی بیگلو خاطرنشان کرد: پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان شمالی همزمان با انتخابات دهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور ۲۰ اسفند امسال برگزار می شود.

وی بر نقش ویژه اتاق بازرگانی خراسان شمالی در اقتصاد استان تاکید کرد و افزود: تمام دستگاه های اجرایی پشتیبان اتاق بوده و این مهم حائز اهمیت است که نقشه راه اقتصاد استان باید از طریق پارلمان بخش خصوصی ترسیم شود.

در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۱۶ میلیون و ۷۷۳ هزار دلار کالا از این استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۷ درصد افزایش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.