بهبود میزان مصرف گاز در خراسان‌شمالی با صرفه‌جویی مردم

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: مصرف گاز استان با صرفه‌جویی مردم با کاهش هفتصد هزار مترمکعبی به ۶ میلیون و ۹۲۴ هزار مترمکعب رسیده است.
کد خبر : 964
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 5:41
بازدید : 2067 بازدید

کاهش مصرف گاز در خراسان‌شمالی با صرفه‌جویی مردم/ خراسان‌شمالی همچنان بدون قطعی گاز

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت‌وگو با فارس در بجنورد اظهار کرد: با همکاری که همه اصناف، مردم، بخش صنعت، ادارات و مدارس داشته‌اند شاهد کاهش مصرف گاز در استان بوده‌ایم.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش مصرف گاز استان، هم‌اکنون مصرف گاز استان به میزان ۶ میلیون و ۹۲۴ هزار مترمکعب رسیده که نسبت به دو روز گذشته هفتصد و ۲۲ هزار مترمکعب کاهش داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در خصوص قطعی‌های مقطعی که در برخی از شهرها و روستاهای خراسان‌شمالی رخ‌داده است نیز افزود: این قطعی‌ها کاملاً طبیعی و در همه ایام سال رخ می‌دهد که البته در ایام زمستان به دلیل افزایش سرعت حرکت گاز بیشتر می‌شود.

وی بیان داشت: در صورت بروز چنین قطعی‌هایی مردم با سامانه ۱۹۴ تماس داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در خصوص اعلام اُفت فشار در برخی از روستاها نیز گفت: در خطوط منتهی به منازل چیزی به نام اُفت فشار وجود ندارد و اگر میزان فشار گاز از یک مقدار معین کمتر شود، رگلاتور از مدار خارج خواهد شد و اُفت فشار فقط در خطوط اصلی رخ می‌دهد.

هاشمی در پایان افزود: باید از مردم و تمام کسانی که باعث مدیریت مصرف گاز شدند تشکر کرد، هم‌اکنون خراسان شمالی تنها استان شمال شرقی کشور است که هیچ‌گونه قطعی گاز در آن رخ نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.