گیشه سینماهای خراسان رضوی رونق گرفت

سوسن محمدزاده افزود: از ۱۰ آبان ماه سه اثر جدید "بیرو" به کارگردانی " مرتضی‌علی عباس میرزایی"، "طبقه یک و نیم" به کارگردانی نوید اسماعیلی، انیمیشن "لوپتو" به کارگردان عباس عسکری در سینماهای استان آغاز شده است.
کد خبر : 773
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 5:45
بازدید : 2244 بازدید
سینما فرهنگ۱,۹۲۰ × ۱,۲۸۰

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir وی اضافه کرد: براساس گزارش سمفا (سامانه مدیریت فروش بلیت و اکران سینما ) طی هفت روز گذشته سه اثر مزبور در سینماهای خراسان رضوی در مجموع یک میلیارد و ۱۹ میلیون ریال فروش داشتند در حالی که کل فروش سینماهای استان با ۱۷ فیلم در این مدت به میزان هفت میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال بوده است.

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: قرار است نمایش فیلم “بخارست” به کارگردانی مسعود اطیابی از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای استان آغاز شود.

محمدزاده به آخرین تصمیم شورای صنفی نمایش در خصوص پخش مستقیم بازیهای جام جهانی فوتبال در سینماهای کشور اشاره کرد و گفت: پخش مستقیم بازیهای جام جهانی فوتبال در سینماهای کشور قطعی است و شورای صنفی نمایش در حال بررسی مدل اجرایی آن است در این راستا همه سینماداران خراسان رضوی برای پخش این بازیها اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار امیدواری کرد با پخش بازیهای جام جهانی فوتبال در سینماهای خراسان رضوی وضعیت اقتصادی آنها بهبود یافته و خواهند توانست آسیبهای ماه های گذشته ناشی از کاهش فروش بلیت را جبران کنند.

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پاسخ به سوالی در خصوص صدور پروانه ساخت برای فیلمهای جدید در استان گفت: از ابتدای پاییز امسال تاکنون پروانه ساخت برای فیلم جدیدی در استان صادر نشده است.

هم اینک هفت هزار و ۶۰۲ صندلی سینما به صورت فعال پذیرای تماشاگران در خراسان رضوی است که با توجه به جمعیت این استان به ازای هر ۸۴۷ نفر یک صندلی فعال سینما وجود دارد. در مجموع ۵۹ سالن سینماهایی در شهرستانهای مشهد، طرقبه شاندیز، گناباد و نیشابور فعال هستند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.