کوراش‌کاران خراسان‌شمالی نائب قهرمان آسیا شدند

سرمربی تیم ملی کوراش گفت: کوراش کاران جوان خراسان‌شمالی در رقابت های آسیایی تایلند، ۲ نشان طلا، سه نشان نقره و ۲ نشان برنز کسب کردند.
کد خبر : 672
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 7:07
بازدید : 3375 بازدید

هفت نشان رنگارنگ آسیایی رهاورد کوراش‌کاران خراسان‌شمالی

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir، رضا مهنان، سرمربی تیم ملی کوراش در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهارکرد: مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۵ شهریور ماه به مدت ۲ روز در تایلند برگزار شد که خراسان شمالی به عنوان نماینده تیم ملی با کسب هفت نشان به لحاظ تیمی در جایگاه دوم این رقابت ها قرار گرفت.

وی گفت: ازبکستان با کسب ۶ طلا و یک نقره در جایگاه نخست و هندوستان نیز با کسب سه نقره در سکوی سوم این رقابت های آسیایی ایستاد.

سرمربی تیم ملی کوراش با اشاره به اینکه کوراشکاران در هشت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: در وزن ۵۵ کیلو سید حبیب مهنانی، در وزن ۶۰ کیلو مهدی قره قاش و در وزن ۶۶ کیلو امیرحسین حبیب‌پور به ترتیب به نشان برنز، طلا و نقره دست یافتند.

وی اضافه کرد: در وزن ۷۳ کیلو رامین احمدزاده در جایگاه دوم، در وزن ۸۱ کیلو ابوالفضل فتحی در جایگاه سوم، در وزن ۱۰۰ کیلو پوریا مهمانی در جایگاه دوم و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلو نیز محمدرضا وحدانی در جایگاه نخست این رقابت ها ایستاد.

سرمربی تیم ملی کوراش یادآور شد: در وزن ۹۰ کیلو نیز امیر محمدی بریمانلو در دور نخست حریفی از هند را شکست داد و در دور دوم به مصاف حریفی از تاجیکستان رفت اما در حالی که تا لحظات پایانی از حریف خود پیش بود، به یکباره بازی را واگذار و از دور رقابت ها حذف شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.