۲۶۰ نفر اشتغال با بهره برداری از ۱۵ طرح صنعتی هفته دولت در خراسان‌شمالی

حسین حاجی بگلو اظهار داشت: این طرح ها در شهرستان های مختلف خراسان شمالی اجرایی شده است و با بهره برداری از آن برای ۲۶۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.
کد خبر : 623
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 4:10
بازدید : 2783 بازدید

به گزارش احراز http://Ehraaz.irوی افزود: پروژه بتن سیال معمولی با ظرفیت ۱۱۳ هزار تن در سال، پروژه تولید انواع رنگ ساختمانی پایه الکلیدی حلالی(روغنی) و انواع پوشش و رنگ حفاظتی و نیز پروژه تولید پوره لاستیک از لاستیک های بازیافتی با ظرفیت ۳۰ هزار تن و پروژه توسعه سود و تبخیر آلومینای ایران در شهرستان جاجرم آماده افتتاح است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: پروژه ورق و صفحه از پلی استایرن معمولی با ظرفیت ۵۰ تن در سال در شهرستان مانه و سملقان و تعاونی پوشش بیتا پلاستیک بعنوان تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی دهان گشاد در شهرستان شیروان از دیگر طرح های آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تولید واشر و حلقه های لاستیکی صنعتی، خانگی و لوازم بهداشتی پلاستیکی ساختمان با ظرفیت ۴۱ تن و پروژه تولید انواع جعبه و محفظه پلاستیکی با ظرفیت ۴۰۰ تن در فاروج، پروژه بازیافت فولاد و آهن قراضه، پروژه بسته بندی انواع چاشنی و ادویه، گیاهان دارویی، پروژه بازیافت فولاد و چدن و پروژه تولید قند، آبنبات و نبات در شهرستان اسفراین و پروژه تولید محصولات بتنی با ۱۲ هزار تن ظرفیت سالانه و تولیدی پوشاک در شهرستان مرزی راز و جرگلان از مهمترین طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

خراسان شمالی حدود ۴۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۱ هزار نفر دارد که از لحاظ داشتن صنایع بزرگ در بین ۳۱ استان کشور رتبه دهم را داراست.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.