استاندار خراسان‌شمالی:

مسوولان برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند

 استاندار خراسان شمالی، کسب رضایتمندی مردم را مهم‌ترین رویکرد دولت سیزدهم دانست و گفت: مسوولان تمام تلاش خود را معطوف به اجرای این امر مهم کنند.
کد خبر : 547
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 8:16
بازدید : 3635 بازدید

استاندار خراسان‌شمالی: مسوولان برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند

به گزارش احراز  ، محمدرضا حسین نژاد روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت مسوولان خراسان شمالی در مصلای بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسوولان باید پای حرف های مردم بنشینند و مشکلات آنها را از نزدیک لمس کنند در اینصورت مطالبات مردم بهتر رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: میزهای خدمت در راستای رسیدگی سریع به مشکلات و مطالبات مردمی برپا می شود و حرکتی بسیار مفید در راستای رسیدگی به خواسته های مردم است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: گره گشایی از مشکلات قشر محروم از رویکردهای دولت سیزدهم است که از ابتدای دولت مردمی و جهادی سیزدهم آغاز شد و همواره نیز با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به تاثیرات میز خدمت در رضایتمندی مردم از مسوولان، گفت: گرچه بسیاری از مشکلات در میز خدمت مطرح می شود ،ولی موارد زیادی نیاز به بررسی‌ دقیق‌ دارد و طی فرایند اداری برطرف می شود.

حسین نژاد ادامه داد: به تمامی دستگاه های اجرایی تاکید شده است تا با رویکردی جهادی مشکلات مردم را سریع تر حل کنند، در همین راستا دوشنبه های هر هفته نیز مدیران دستگاه های اجرایی از طریق سامانه سامد پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.