وزیر راه: راه آهن مشهد-بجنورد-گرگان در دستور کار است

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیگیری احداث راه آهن مشهد، بجنورد، گرگان در دستور کار کلان کشور است، که احداث آن می‌تواند تاثیر خوبی در تمامی حوزه‌ها در استان داشته باشد.
کد خبر : 451
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 7:29
بازدید : 1772 بازدید
وزیر راه: راه آهن مشهد-بجنورد-گرگان در دستور کار کلان کشور است

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir صبح امروز رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی خراسان‌شمالی در بدو ورود به این استان و با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، اظهار کرد: پیگیری احداث راه آهن مشهد-بجنورد-گرگان در دستور کار کلان کشور است، که احداث آن می‌تواند تاثیر خوبی در تمامی حوزه‌ها در استان داشته باشد.

وی گفت: در سفر هیأت دولت به استان با اعتبارات خوبی که در بخش‌های مختلف دیده شده و با اعتبار پیش بینی شده در بخش راه‌های استان تحول خوبی در حوزه حمل و نقل استان ایجاد می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از موضوعات جدی خانوارها است، افزود: بخش زیادی از درآمد خانوارها در مسکن هزینه می‌شود لذا باید اهتمام جدی در این حوزه ایجاد شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان خراسان‌شمالی استانی محروم و با درآمد پایین است، ادامه داد: باید تعداد واحدهای در حال ساخت در این استان افزایش پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد اجاره مسکن هم کاهش می یابد.

وی بیان داشت: سیاست دولت سیزدهم تقویت مناطق محروم است و در تمامی سفرها مصوبات خوبی برای بهبود کیفیت زندگی مردم در تمامی حوزه ها مصوب می شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.