محمدزاده مدیری متفکر و خوش خلق

شاید بتوان گفت از خوش فکرترین و خوش خلق ترین مدیران استان است. با رویی گشاده وارد سالن جلسه می شود و با همه اعضا خوش و بش می کند.
کد خبر : 429
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 9:50
بازدید : 1356 بازدید

شخصیتی آرام و متفکر دارد از خوش فکری او زیاد شنیدیم و اغلب کسانی که از نزدیک با وی کار کرده اند به این نکته اذعان دارند. مهندس محمد محمدزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، امروز میزبان اعضای انجمن روابط عمومی ایران در استان بود.

گستره کاری این دستگاه آنقدر عریض و طویل است که برای هماهنگی و پیشبرد امور اگر یک روح در چند بدن باشی و روزانه ۲۴ ساعت هم کار کنی وقت کم میاری. از تامین آب پایدار و خاک حاصلخیز برای کشاورزی، گلخانه و باغداری گرفته تا حفظ نباتات و مبارزه با حشرات گیاه خواری همچون ملخ و آفات. از کنترل قیمت مرغ و تخم مرغ گرفته تا خرید گندم و سایر محصولات کشاورزی برای تامین امنیت زنجیره غذایی مردم.

سیاستگذاری، برنامه ریزی و پیگیری کارهای ریز و درشت، بخشی از دغدغه های فکری هر لحظه اوست و دلش بفکر کشاورزان اقصی نقاط استان و حتی مددجویان کمیته امداد شاغل در بخش کشاورزی و در نهایت تعالی و توسعه استان است.

برای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی قائل است و اخیرا این بخش را با مدیریت همکار خوبمان آرش شایان تقویت هم کرده است.

او معتقد است با اطلاعرسانی و بیان هنرمندانه کارهای خوب می توان در دل مردم امیدآفرینی کرد و حس خوب را انتقال داد.

محمدزاده به همفزایی روابط عمومی ها اعتقاد دارد و چون احساس راحتی میکند از درد دل هایش می گوید؛ اینکه کل سال گذشته سعی کردیم قیمت مرغ را چندین هزار تومان زیر نرخ بازار کشور نگه داریم و تا یک روز بخاطر صدور مخفیانه مرغ به سایر استانها قیمت نوسانی شد بلافاصله موضوع را برجسته کردند و آنهمه تلاش همکارانم را نخواستن ببینند.

دل در گروی استان داشتن در چهره اش موج می زند و با خودم می گویم به راستی امثال محمدزاده از سرمایه های گرانبهای استان هستند که باید بخوبی قدرشان را بدانیم.

در این نشست رئیس و اعضای انجمن روابط عمومی ایران در استان درباره جایگاه و نقش روابط عمومی ها صحبت کردند.

ابوالفضل نیکبخت گفت: روابط عمومی ها سنگ صبور تمام ذینفعان داخلی و خارجی سازمان ها هستند و دل شان برای رونق و سربلندی مدیران و کارکنان می تپد.

آقایان شایان، کفاش، جهانی، مهدی پور، حاتم نژاد خانم ها برزگر و سبحانی نیز به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدنظر خود در راستای بهبود اوضاع اطلاع رسانی پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.