جاده بجنورد به شهرک گلستان در حوزه راه و ترابری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی گفت: با توجه به قانون، جاده گلستان شهر نمی‌تواند در حوزه شهرداری بجنورد باشد و طبق آخرین جلسات مشخص شد این جاده در حوزه کاری راه و ترابری قرار دارد.
کد خبر : 36
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 5:32
بازدید : 263 بازدید

 

به گزارش احراز Ehraaz.ir، عصر روز گذشته صادق اسپیدکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌شمالی در نشست خبری با رسانه‌های خراسان‌شمالی اظهار کرد: حاشیه شهر و بافت‌های ناکارآمد شهری مقصد روستاییان مهاجر هستند و به همین دلیل باید وضعیت روستاهای مهاجر فِرِست مورد ارزیابی قرار گیرد تا دلیل آن مشخص شود و مشخص شود چه عاملی باعث این پدیده اجتماعی شده است.

وی گفت: در شش‌ماهه نخست امسال دو هزار و ۱۹۳ پرونده دعوی خانوادگی به مراکز مشاوره طرف قرارداد دادگستری استان ارجاع شدند که از این تعداد پرونده هزار و ۹۹۸ پرونده بررسی و نتایج آن‌ها اعلام‌شده‌اند و ۳۴۱ پرونده به سازش منجر شدند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌شمالی طی شش‌ماهه نخست امسال ۵۶۷ پرونده دعوی خانوادگی به واحد کاهش طلاق بهزیستی استان ارجاع شدند که ۱۳۳ پرونده به سازش منجر شد و ۸۸ پرونده هنوز در جریان رسیدگی قرار دارند.

وی به موضوع جاده گلستان شهر اشاره کرد، افزود: با توجه به قانون، این جاده نمی‌تواند در حوزه شهرداری بجنورد باشد و طبق آخرین جلسات مشخص شد این جاده در حوزه کاری راه و ترابری قرار دارد.

اسپیدکار با اشاره به سامانه سجام تصریح کرد: این سامانه جهت اطلاع‌رسانی تخلفات پیش‌آمده در حوزه‌های مختلف راه اندازه شده است که مردم می‌توانند با ورود به این سامانه، تخلفات احتمالی را برای این معاونت ارسال کنند. فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.