استیضاح وزیر صمت و آینده نگری نماینده بجنورد

حدود یکسال پیش بود که دکتروحیدی نماینده بجنورد فاطمی امین را طرح سوال کرد و او از مجلس کارت زرد گرفت.
کد خبر : 1029
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 9:04
بازدید : 85 بازدید

مخالفان استیضاح: هیچ وزیری کمتر از 6ماه دو بار استیضاح نشده/ میرتاج‌الدینی:  در 11 ماه گذشته تولید سواری 31 درصد افزایش داشته است | خبرگزاری فارس۷۴۵ × ۳۷۵

به گزارش پایگاه خبری احراز http://Ehraaz.ir در جریان طرح سوال دکتر وحیدی عده زیادی به او خرده گرفتند و این اقدام وی را که در راستای جایگاه نظارتی مجلس بود خلاف منافع استان و کشور قلمداد کردند و به طرق مختلف از وی خواستند تا سوالش را پس بگیرد.

اما محمد وحیدی فردی نبود که به دور از مطالعه و تحقیق اقدام کند و یا خدای نخواسته با روحیات کاسب کارانه بخواهد از ضعف های وزیر استیضاح شده امروز چشم پوشی کند و با او معامله نماید.

رفتاری که متاسفانه عده ای از نمایندگان معلوم الحال انجام می دهند تا مطامع خود را تامین کنند تعدادی از آن ۱۰۲ نفر که امروز به استیضاح وی رای منفی دادند.

فرزند برومند خراسان شمالی یکسال جلوتر دید که فاطمی امین توانایی صدارت وزارتخانه ای چون صنعت معدن تجارت را ندارد.

به راستی اگر همان روز جلوی وی گرفته میشد و عده ای از نمایندگان مجلس آگاهانه یا ناآگاهانه با وی مماشات نمی کردند امروز شاهد تحمیل چنین تورم فزاینده ای در عرصه خودروسازی، عدم نظارت بر بازار و هزینه سازی برای نظام و جامعه بودیم؟!!!

با اینکه آن روزها فاطمی امین و دار و دسته اش تمام تلاش شان را کردند و واسطه های زیادی را فرستادند تا وحیدی را به هر نحو ممکن راضی کنند و سوالش را پس بگیرد اما او یک تنه در مجلس در برابر وزیر و همراهان مافیا سازش ایستاد و زمانی که وجدان مجلس با توضیحات نماینده صادق و پاک دست خراسان شمالی بیدار شد به او کارت زرد داد تا شاید خودش را جمع و جور کند و از خواب سنگین بیدار شود اما نشد.

بی تردید آنچه که رهبر انقلاب از مجلس انقلابی میخواهد همین رفتار نظارت هوشمندانه، دقیق، مطالعه محور و آینده نگر امثال دکتر وحیدی بر دولت است.

قدر یقین رای دهندگان نیز با زیرکی و آگاهانه رفتار موکلین خود را در مجلس دنبال می کنند و در بزنگاه های تصمیم گیری بهترین تصمیم را اتخاذ می کنند.

ابوالفضل نیکبخت
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی احراز
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.