رسولی خبر داد:

آغاز فعالیت انتخاباتی شورای ائتلاف

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره تشکیل کارگروه ارزیابی و نظارت این تشکل سیاسی، گفت: شورای ائتلاف قصد دارد کمیت و کیفیت کار نمایندگانی که برای انتخابات مجلس و شورای شهر به مردم معرفی کرده، بررسی کند.
کد خبر : 726
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 6:05
بازدید : 2146 بازدید
آغاز فعالیت انتخاباتی شورای ائتلاف/ «کارگروه ارزیابی و نظارت» عملکرد نمایندگان را بررسی می‌کند

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir امیر ابراهیم رسولی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به تشکیل کارگروه ارزیابی و نظارت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: شورای ائتلاف قصد دارد کمیت و کیفیت کار نمایندگانی که برای انتخابات مجلس و شورای شهر به مردم معرفی کرده، بررسی کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: طبق مصوبه شورای ائتلاف، کارگروهی برای ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان عضو تشکیل شده و اساسنامه کلی برای آن مدون و تصویب شده است و قرار است این کارگروه ۱۱ نفره آیین‌نامه‌ای تدوین کرده و در چارچوب آن پیش برود که به زودی نخستین جلسه این کارگروه برگزار می‌شود.

رسولی ادامه داد: هدف این کارگروه که با پیشنهاد شورای ائتلاف تشکیل شده، پاسخگویی به اعتماد مردمی است که به لیست ارائه شده در انتخابات اسفند ۹۸ و خرداد ۱۴۰۰ رأی داده‌اند.

وی، لازمه پاسخگویی را داشتن ارزیابی کافی از عملکرد فردی و فنی نمایندگان عضو شورا دانست و خاطرنشان کرد: این کارگروه پس از ارزیابی، گزارش بررسی عملکرد اعضای شورا در مجلس و شورای شهر را به مردم ارائه می‌کند و همچنین این گزارش، معیاری برای انتخابات آینده و معرفی افراد در لیست‌های بعدی است.

به گزارش ایرنا، کارگروه ارزیابی و نظارت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب متشکل از ۵ عضو حقیقی (مهدی چمران، حجت‌الاسلام علی سعیدی، پرویز سروری، حمیدرضا ترقی و عباس سلیمی نمین) و ۶ عضو حقوقی است که شامل رئیس شورای ائتلاف، دبیر شورای ائتلاف، سخنگوی شورای ائتلاف، معاون امور بانوان، معاون سازماندهی و شبکه‌سازی اجتماعی، معاون امور استان‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.