دکتر وحیدی: معلمین توسط معلمین ارزیابی شوند/با مافیای آموزش پرورش مقابله خواهیم کرد

عضوناظر شورای عالی آموزش پرورش روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: معلمین باید توسط معلمین ارزیابی شوند نه توسط عده ای دیگر در کافی نت ها.
کد خبر : 676
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 4:03
بازدید : 2926 بازدید

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir وی اظهار داشت: شنیده می‌شود گروه‌هایی خارج از بدنه آموزش و پرورش می‌خواهند برای ارزیابی معلمان در طرح رتبه‌بندی ورود کنند که حرکتی مافیایی محسوب می‌شود و به جد جلوی آن خواهیم ایستاد.

وحیدی افزود: ارزیابی معلمان صرفا باید با حضور اعضایی از بدنه آموزش و پرورش اتفاق بیفتد و به عنوان عضو ناظر مجلس، پیگیر این موضوع خواهم بود و با همکارانم بر تمام روند نظارت خواهیم داشت.

عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت:  آموزش و پروش نباید شیرینی قانون رتبه بندی را در کام معلمان تلخ کند.

محمد وحیدی همچنین در این جلسه بیان داشت: حضور اولیاء دانش آموزان در جلسات مدارس به دلیل انتقال موارد و مشکلات از بطن مدرسه، بسیار مفید خواهد بود.

وحیدی، با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری در استان بیان داشت: توجه به آموزش و پرورش  از برکات این سفر بود، حذف مدارس دو نوبته،حمایت از برنامه ارتقاء معلمان، حمایت مالی تجهیز مدارس، تقویت هنرستان‌ها و شیب مهارتی در آموزش و پرورش به سمت هنرستان‌ها از جمله موارد توجه به آموزش و پرورش بود.

نماینده ۵شهرستان استان افزود: خانواده ها در دوران کرونا به سختی کار معلمان پی بردند، توجه به جلوه های زیبا از تدریس معلمان جهت آشنایی مردم به کار معلمان و آموزش وظیفه رسانه ها ست، همچنین در خصوص ثبت نام دانش آموزان گفت باید دانش آموزان درمحدوده هر مدرسه که هستند، در همان مدرسه ثبت نام کنند و هیچ دانش آموزی نباید پس زده شود تا باعث آسیب به تعلیم و تربیت نشود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.