وزیر ورزش و جوانان:

برای حضور بانوان در استادیوم‌ها تا آخر لیگ فرصت داریم

وزیر ورزش و جوانان از فرصت ایران برای فراهم کردن حضور بانوان در استادیوم‌ها تا آخر لیگ برتر خبر داد.
کد خبر : 618
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 3:59
بازدید : 2811 بازدید

وزیر ورزش و جوانان: برای حضور بانوان در استادیوم‌ها تا آخر لیگ فرصت داریم/ احتمال غیبت صیادمنش در جام جهانی

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir،سجادی در پاسخ به این سوال که برخلاف شما که نامه فیفا درباره ورود بانوان به استادیوم‌ها را الزام‌آور ندانسته بودید، فدراسیون فوتبال آن را الزام‌آور دانسته، خاطر نشان کرد: نامه را در یکی دو روز گذشته بررسی کردیم و با فدراسیون جلسه داشتیم و مسئول روابط بین الملل فدراسیون هم پاسخ دادند، این الزام و اجباری که از بیرون برداشت شده است، تعهدی است که از سال‌های گذشته همکاران ما در وزارت و فدراسیون با تفاهم و امضایی که به فیفا داده‌اند، قبول کرده‌اند که این اتفاق بیفتد، ما هم با رفتارمان نشان داده‌ایم آنجایی که شرایط و امکانات برای حضور صحیح بانوان مانند ایاب و ذهاب و … فراهم بوده، آنها در استادیوم حضور داشته‌اند.

وی افزود: در نامه فیفا پیشنهاد شده است که برنامه‌ریزی کنید که تا پایان لیگ این تعهد محقق شود، گفته نشده که حتما از بازی اول این کار را انجام دهید.

سجادی اطهار داشت: در حاشیه جلسه هیئت دولت هم گفتم که ما تاکنون مشکلی در این رابطه نداشته‌ایم، درباره مشهد پرسیدند که گفتم که اصلا قرار نبود در مشهد تماشاگر باشد و اتفاقات بعد افتاد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در حال حاضر در استادیوم آزادی در حال فراهم کردن شرایط هستیم، در بیرون تبلیغ می‌کنند که ایران اجازه ورود بانوان را به ورزشگاه‌ها نمی‌دهد و اسلام هراسی به راه انداخته‌اند. در حالی که امروز  شرایط فراهم بود و بانوان هم در سالن بودند و می‌خواهیم بگوییم اینطور نیست که در خارج درباره ما می‌گویند.

سجادی در پایان گفت: در حال آماده کردن شرایط در استادیوم آزادی  هستیم، نمی دانم ۵ یا ۱۰ روز دیگر آماده می‌شود اما تلاشمان را می‌کنیم و هر موقع شرایط آماده شد، شاهد حضور بانوان خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.