مراسم تجلیل از خبرنگاران خراسان شمالی به میزبانی سپاه جواد الائمه برگزار شد

شب گذشته آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سازمان بسیج رسانه سپاه جواد الائمه خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر : 593
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 3:59
بازدید : 2571 بازدید
همایش تجلیل از خبرنگاران در بجنورد

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir در این آئین حجت الاسلام نوری  “نماینده ولی فقیه خراسان شمالی” اظهارداشت: انتقاد دلسوزانه را لازمه فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها است اما باید اقدام خوب و بد مسئولان را به طور همزمان دید.

وی اظهار کرد: خبرنگاری فعالیت بسیار مهمی است و حساسیت‌های ویژه‌ای دارد چرا که خبرنگاران همانند راویان حدیث هستند. خبرنگاران هم مطالبه‌گر بوده و هم با بیان حقایق می‌تواند بسترساز تصمیم‌گیری مسئولان باشد.

همایش تجلیل از خبرنگاران در بجنورد

 

وی با اشاره به الزامات اخلاق خبرنگاری، افزود: لحن خبرها نباید تند و تیز باشد زیرا موجب اختلافات و اثرات منفی می‌شود.

حجت الاسلام نوری افراط و تفریط را دیگر آفت خبرنگاری دانست و بیان کرد: خبرنگار نباید مسیر خبرها را طوری تنظیم کند که باعث ایجاد بد بینی شود، زیرا نظام برآمده از خون شهداست لذا خبرنگاران در حق نظام بی انصافی نکنند، نگاه بدبینانه از اخبار باید دور باشد زیرا موجب تفسیر غلط می‌شود.

 

تلاش و مجاهدت خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی باشد

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: تلاش و مجاهدت امروز خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی باشد زیرا هدف دشمن تنها ناامید کردن مردم است.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: جبهه استکبار برای ناامنی جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی زیادی داشته و اقدامات زیادی نیز انجام داد اما تهدیدات آنها بی‌نتیجه ماند. با حضور مردم و تولید قدرت، کشور در امنیت کامل قرار دارد و دشمن خیال هر اقدامی علیه ایران را ندارد.

تلاش و مجاهدت خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی باشد

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: حضور در جبهه مقاومت و حمله به پایگاه نظامی آمریکا نتیجه تبدیل تهدید به فرصت است که با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به سرانجام رسید.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند، بیان کرد: باید در جهت تقویت نظام و جلوگیری از ایجاد ناامیدی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید جایگاه خود را در حد فعالیت تبلیغی کاهش دهند، گفت: تلاش و مجاهدت امروز خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی باشد زیرا هدف دشمن تنها ناامید کردن مردم است.

وی خاطرنشان کرد: انتقاد باید عالمانه، هوشمندانه و دلسوزانه باشد و از بیان اخبار ناصحیح دوری شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.