در نشست با اعضای انجمن روابط عمومی ایران

استاندار خواستار ارزیابی مدیرانی که به روابط عمومی ها اعتقاد دارند شد

دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از حیث اعتقاد داشتن و اهمیت قائل شدن برای عملکرد روابط عمومی ها بایستی ارزیابی‌ شوند.
کد خبر : 416
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 3:51
بازدید : 2010 بازدید

http://nkhorasan.ir/ImageGallery/ContentImages/79/ContentImages_158072.jpg

به گزارش احراز http://Ehraaz.ir محمد رضا حسین نژاد در جمع صمیمانه اعضای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی گفت: بایستی مدیران کل و مدیران عامل در بهرمندی از امکانات روابط عمومی ها رقابت داشته باشند به نحوی که صدای استان در سطح ملی و حتی فراملی به خوبی شنیده شود.

استاندار خراسان شمالی آموزش روابط عمومی دستگاه های اجرایی را ضروری قلمداد کرد و گفت: روابط عمومی ها برای افزایش بهره وری سیستم و مجموعه خود باید از تمامی ابزارها استفاده کنند و با اشراف کامل به تمامی اطلاعات با چاشنی هنر و استعداد می توانند مسیر پیشرفت و توسعه استان را هموار کنند.

وی به توجه بیشتر مدیران به حوزه روابط عمومی تاکید کرد و خاطر نشان نمود: روابط عمومی ها عضوی از این اجتماع هستند که باید به نیازها و مطالبات آنها پاسخ داده شود .

مهندس نیکبخت رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان توضیحاتی در خصوص انجمن و اهداف آن بیان کرد.

وی گفت: مدیرانی که از افراد توانمند و متخصص در روابط عمومی دستگاه ها بهره می برند کارنامه موفق تری خواهند داشت چراکه روابط عمومی با نگاهی باز می توانند بازخورد عملکرد مدیران را ببینند و صادقانه ترین مشورت ها را به مدیران ارائه کنند.

ابوالفضل نیکبخت خاطر نشان کرد : یکی از اهداف این انجمن کمک به ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در استان و همچنین اطلاع رسانی اخبار استانی در سطح ملی است.

رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اظهار داشت : اگر فعالیت حوزه ارتباطات به درستی انجام شود جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف همچون گردشگری، صنایع و… به راحتی صورت می گیرد.

وی گفت : یکی از برنامه های آتی این انجمن برگزاری همایش و انتخاب مدیران شایسته و تعامل گر با مدیر روابط عمومی دستگاه اجرایی و تقدیر از روابط عمومی های برتر استان است.

در ادامه جلسه اعضای انجمن روابط عمومی ایران در استان به بیان دیدگاه ها و نظرات و دغدغه های خود در این زمینه پرداختند و پیشنهادهایی برای بهبود روند ها و فرآیندها ارائه نمودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.