سعیدی: نامه پایان ماموریت صالحی‌ امیری یک اشتباه اداری بود

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: قطعا فدراسیون کشتی بهترین کشتی‌گیران را به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کند.
کد خبر : 401
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 5:02
بازدید : 569 بازدید
سعیدی: نامه پایان ماموریت صالحی‌ امیری یک اشتباه اداری بود
سعیدی: نامه پایان ماموریت صالحی‌ امیری یک اشتباه اداری بود/فدراسیون کشتی بهترین نفراتش را به هانگژو می‌فرستدبه گزارش احراز http://Ehraaz.ir کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه چه زمانی پرچمدار کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب خواهد شد، اظهار داشت: فعلا مشغول بررسی مواردی مثل انتخاب البسه و همینطور شرایط ایرلاین‌ها برای سفر کاروان ایران به هانگژو هستیم تا بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم.

وی در مورد منتفی شدن استفاه از البسه چینی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: اولویت ما البسه داخلی است و در بازی‌های آسیایی از البسه‌ای که شرکت‌های داخلی تهیه می‌کنند استفاده خواهیم کرد. البته یک شرکت چینی به ما پیشنهاد استفاده از البسه‌های رایگان داده بود که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تصمیم گرفتیم در بازی‌های آسیایی از البسه داخلی استفاده کنیم.

دبیر کمیته ملی المپیک ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و تعدادی از تولیدکنندگان داخلی البسه ورزشی، در خصوص تهیه البسه کاروان ایران هم‌اندیشی شد. قرار است این تولیدکنندگان طرح‌های خود را ارائه دهند تا برترین طرح‌ها به ستاد فرهنگی معرفی شوند.

سعیدی درباره انتشار نامه پایان ماموریت صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: این نامه یک اشتباه اداری بود که رفع شد و ماموریت وی ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا سیاست فدراسیون کشتی مبنی بر اعزام تیم‌های سوم کشتی آزاد و فرنگی به بازی‌های آسیایی تغییر کرده یا خیر، اظهار داشت: قطعا فدراسیون کشتی بهترین کشتی‌گیران را به بازی‌های آسیایی اعزام ِمی‌کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.