درجلسه پتروشیمی خراسان چه گذشت؟!!

حمایت صریح نماینده بجنورد از مدیرعامل پتروشیمی خراسان

دکتر محمد پاکهمر در جلسه بررسی تحولات پتروشیمی خراسان که با حضور دکتر رستمی مدیرعامل شستا و مدیران این شرکت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد گفت: دکتر بابازاده مدیرعاملی جوان خلاق و پرکار است و نسبت به مدیران عامل پیشین توجه بیشتری به طرح توسعه و شرایط رو به بهبود پتروشیمی خراسان دارد.
کد خبر : 238
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 13:05
بازدید : 307 بازدید


نائب رئیس فراکسیون محرومیت زادیی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر بابازاده بومی این استان نیست اما خیلی دلسوزانه کار میکند و بنده باید از چنین مدیری حمایت کنم.
نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی ضمن تاکید بر اجرای طرح توسعه پتروشیمی افزود: بابازاده توان علمی و مدیریتی لازم را برای انجام و هدایت امور بزرگ را دارد چراکه پس از جلسه با مدیرعامل سابق شستا ظرف کمتر از یکماه ۳ طرح مطالعاتی و FS پروژه های توسعه ارائه داد.

توسعه در پتروشیمی خراسان شتاب می‌یابد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی خراسان، توسعه را مهم‌ترین دغدغه این مجموعه دانست و گفت: ما به‌صورت محکم پشت توسعه هستیم زیرا این یک فرصت بزرگ است و باید در پتروشیمی خراسان هم این توسعه شتاب یابد.
رستمی در بحث توجه به منابع انسانی هم بیان داشت: تمام تلاش ما در هدلینگ شستا خدمت به مردم است و باید تلاش کنیم تا تبعیض را رفع و رضایت کارگران را جلب کنیم.
مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری کشور توجه بیشتر به صادرات را در پتروشیمی خراسان مورد تاکید قرارداد و افزود: بازار کشورهای همسایه به‌خصوص کشور افغانستان که فاقد پتروشیمی است، فرصت بزرگی برای پتروشیمی خراسان است تا باتوجه‌به نزدیک بودن مرز زمینی نیاز بازار آن کشور را همچون گذشته افزایش دهد.

بابازاده تبعیض ها را برداشته است
حسن نوری مدیرکل تعاون و کار خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیراز اقدامات صورت یافته در حوزه منابع انسانی پتروشیمی خراسان گفت: ما اکنون هیچ تنش کارگری در مجموعه پتروشیمی خراسان نداریم و اقدامات دکتر بابازاده باعث ایجاد آرامش و رفع تبعیض ها در کارخانه شده است.

تیم مدیریتی پتروشیمی خراسان ضد تبعیض است
حجت محمد زاده رئیس شورای اسلامی کار پتروشیمی خراسان در این نشست بیان داشت: تیم مدیریتی دکتر بابازاده گام های بزرگی را برای رفع تبعیض بین کارکنان برداشته و نشان دادند تفاوت در استخدام با تبعیض فرق دارد.

رکورد بی سابقه نرخ فروش محصولات

مدیرعامل پتروشیمی خراسان نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: این واحد صنعتی در ۹ ماه سال جاری ۱۰۸ میلیون دلار انواع محصول صادر کرد که در پایان ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در بخش ارزش فروش ارزی و ریالی محصولات با رشد بیش از ۲.۶ برابری مواجه هستیم و در بخش تولید نیز بیش از ۱۵ درصد از برنامه پیش هستیم.
وی همچنین با بیان اینکه به همت کارکنان، دقت هیئت‌مدیره، اعتماد سهام‌داران و به حمد خداوند متعال همواره سعی کردیم که پتروشیمی خراسان در شرایط بسیار خوب و در مسیر تعالی قرار بگیرد گفت: چنین شرایط متعال و سودآوری پیش‌ازاین، از بدو تأسیس شرکت تا کنون و به بیانی دیگر در تاریخ مجتمع پتروشیمی خراسان بی‌سابقه بوده که این نشان از همکاری صمیمانه تمام ذی‌نفعان و اجزای شرکت از کارکنان تا سهام‌داران دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه تمامی نیروها متقاضی اجرای پروژه‌های توسعه‌ای هستند، گفت: بااین‌وجود تاکنون برخی از سهام‌داران به دلایل مختلف از قبیل کمبود آب و نبود سودآوری از آن استقبال نداشته‌اند که این امر مانع کار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.