جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

مراسم پایانی هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی روز سه شنبه با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بجنورد برگزار و از ۱۲ جهادگر خلاق و صاحب ایده تجلیل شد.
کد خبر : 117
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 9:03
بازدید : 4238 بازدید

 

به گزارش احراز Ehraaz.ir، معاون علمی و پژوهشی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در این مراسم در مورد چگونگی روند برگزاریبرگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی معرفی شدند این جشنواره اظهار داشت: از ابتدای شهریورماه سال جاری دبیرخانه این جشنوراه در بجنورد تشکیل شد و و طراحی پوستر و فراخوان جذب طرح علمی به دانشگاه های استان ارسال شد.

علی ابراهیمی عنوان کرد: ۱۰۶ طرح در بخش فردی شامل حوزه های انرژی تجدیدپذیر، گیاهان دارویی، کسب و کار، فناوری و اطلاعات، صنایع دستی و گردشگری و ۴۵ طرح گروهی شامل شرکت های دانش بنیان، هسته های دانشی و گفتمان ساز و هسته های توانمندسازی به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: بعد از بررسی ۱۲ طرح برگزیده و سه طرح تولید فناوری توربین های بادی، پرینتر سه بعدی فلزی و طرح کنترل بیولوژیک بعنوان نمونه معرفی و از این جهادگران تجلیل شد.

این مراسم با حضور حسین قدیانی مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه های خراسان شمالی در سالن ایثار بجنورد برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.