استاندار خراسان رضوی: مرکز عملیات اقتصادی در استان راه‌اندازی می‌شود

سردار نظری گفت: باید مرکز عملیات و هدایت فعالیت‌های اقتصادی در استان راه‌اندازی شود تا نقش بانک‌ها، ستاد تسهیل، دستگاه‌های مربوطه، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مشخص کند.
کد خبر : 86
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 5:28
بازدید : 91 بازدید

استاندار خراسان رضوی: مرکز عملیات اقتصادی در استان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش احراز Ehraaz.ir به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، در روز شنبه، یعقوبعلی نظری در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان افزود: بانک‌های استان ظرفیت‌های فراوانی دارند و می‌توانند نیازهای استان را از نظر نقدینگی تامین کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاشی همگانی برای افزایش منابع بانک‌های استان، ادامه داد: در این راستا بانک‌ها با وجود رقابتی که با هم دارند باید برای حل مشکلات استان با یکدیگر احساس رفاقت و هم افزایی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: با اصل افزایش منابع بانک‌ها موافق هستیم و از این موضوع حمایت می‌کنیم و همچنین مصارف بانک‌ها باید با دقت مدیریت شده و در محل خود مصرف شود.

نظری با تاکید بر لزوم شفاف سازی محل مصارف بانکی افزود: گاهی اوقات برخی از واحدهای تولیدی تسهیلات می‌گیرند اما مشخص نیست که تسهیلات در کجا هزینه شده است لذا مدیریت محل مصارف بانکی هم باید مد نظر قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران بانک‌های استان گفت: بانک در موضع عمل باید خود را شریک حل مشکلات واحدهای تولیدی بداند و نیاز است در حداقل زمان این تسهیل فرآیند صورت بگیرد.

وی بر لزوم حفظ توان تولید استان نیز تاکید کرد و ادامه داد: ضمن احیای ۷۰۰ واحد تولیدی راکد استان، باید برای نگهداشت و حفظ توان تولید مابقی واحدهای تولیدی فعال در استان برنامه داشته باشیم.

نظری گفت: باید مرکز عملیات و هدایت فعالیت‌های اقتصادی در استان راه‌اندازی شود و در این مرکز نقش بانک‌ها، ستاد تسهیل، دستگاه‌های مربوطه، تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مشخص گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.